search-line

شارژر فندکی Riversong مدل Safari P5 CC41C

ارائه دهندگان محصول

ریورسانگ در تلاش است در تمام شهر های ایران دفاتر گارانتی خود را برای رفاه حال تمام مشتریان خود تاسیس کند. در زیر میتوانید اطلاعات این دفاتر را در شهر هایی که دفتر گارانتی دارند مشاهده کنید. برای استفاده از خدمات گارانتی در شهرهایی که در لیست زیر نیستند با دفتر تهران تماس بگیرید.

شهر فافا

شهرفافا

امکان تحویل حضوری در شعب شهرفافا

شارژر فندکی Riversong مدل Safari P5 CC41C
شارژر فندکی Riversong مدل Safari P5 CC41C یکی از بهترین محصولات برند ریورسانگ است که با استفاده از تکنولوژی Fast charge می‌تواند دو دستگاه را همزمان و با سرعت بالا شارژ کند.

این شارژر فندکی دارای دو خروجی USB-A است که هر کدام می‌توانند با ولتاژ 5 ولت و جریان 3.1 آمپر، دستگاه شما را شارژ کنند. همچنین با ورودی DC 12-24V با اکثر خودروها سازگار است و می‌توانید آن را به راحتی به فندک خودرو متصل کنید. این محصول با دستگاه‌های مختلفی از جمله گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و دیگر دستگاه‌هایی که از پورت USB پشتیبانی می‌کنند، سازگار است و می‌توانید آن‌ها را با این شارژر فندکی شارژ کنید.

شارژر فندکی Safari P5 CC41C از جنس پلاستیک ABS و PC ساخته شده که باعث افزایش مقاومت آن در برابر حرارت و ضربه می‌شود. این محصول همچنین دارای محافظت‌های چندگانه است که از ورود جریان بیش از حد، ولتاژ بیش از حد، ایجاد اتصال کوتاه و افزایش دما جلوگیری کرده و از باتری دستگاه‌های شما مراقبت می‌کند.

این شارژر با طول 6 سانتی‌متر و عرض 2.7 سانتی‌متر دارای ابعاد کوچک و مناسب برای حمل و نقل است و با رنگ مشکی و طراحی ساده و شیک به خودروی شما زیبایی می‌بخشد.

در نهایت اگر به دنبال یک شارژر فندکی با کیفیت، سرعت و امنیت بالا هستید، شارژر فندکی ریورسانگ مدل Safari P5 CC41C می‌‍تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

تصاویر محصول

مشخصات محصول

توضیحات تکمیلی

سری

Safari P5

مدل

CC41C

نوع

فندکی

تعداد خروجی

2 عدد

ابعاد بسته بندی

11.00 7.30 3.30 سانتیمتر

وزن بسته بندی

37 گرم

ورودی

DC 12-24V

خروجی

USB-A: DC 5V/3.1A (Max)

محافظت

جریان بیش از حد، ولتاژ بیش از حد، اتصال کوتاه، افزایش دما

Fast charge

دارد

جنس بدنه

پلاستیک ABS، PC

سایر امکانات

قابلیت شارژ همزمان دو گوشی

طول

6.00 سانتیمتر

عرض

2.70 سانتیمتر

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شارژر فندکی Riversong مدل Safari P5 CC41C”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو