search-line

هندزفری Riversong مدل Seed Plus EA64

ارائه دهندگان محصول

ریورسانگ در تلاش است در تمام شهر های ایران دفاتر گارانتی خود را برای رفاه حال تمام مشتریان خود تاسیس کند. در زیر میتوانید اطلاعات این دفاتر را در شهر هایی که دفتر گارانتی دارند مشاهده کنید. برای استفاده از خدمات گارانتی در شهرهایی که در لیست زیر نیستند با دفتر تهران تماس بگیرید.

شهر فافا

شهر فافا

امکان تحویل حضوری در شعب شهرفافا

هندزفری Riversong مدل Seed Plus EA64

با توجه به تمام شدن شارژ هدست‌های بی سیم در لحظه‌های ضروری، هنگام پخش موسیقی و یا شارژ کردن آن‌ها برای استفاده دوباره، هندزفری‌های سیمی همچنان از طرفداران زیادی برخوردار هستند. هندزفری ریورسانگ مدل Riversong SEED PLUS EA64 از کالاهای خوش ساخت این برند است که با طراحی سبک و رنگ‌های متنوع عرضه شده است.هندزفری Seed+ برای استفاده با انواع گوشی‌های موبایل مناسب بوده و از طریق یک کانکتور 3.5 میلی‌متری، به دستگاه مورد نظر متصل می‌شود. همچنین درایورهای 10 میلی‌متری این هندزفری، صدا را با کیفیت و وضوح بسیار خوبی پخش می‌کنند و این محصول را تبدیل به یک انتخاب عالی برای گوش دادن به موسیقی و پادکست نموده است. این هندزفری از فرکانس پاسخگویی 20 هرتز تا 20 کیلوهرتز، امپدانس 32 اهم و میزان حساسیت 104 دسیبل برخوردار است.

از دیگر مشخصات هندزفری ریورسانگ Seed Plus می‌توان به کابل 1.2 متری آن اشاره کرد که طول مناسبی دارد. همچنین یک دکمه برای کنترل موسیقی و جواب دادن به تماس‌ها برای آن در نظر گرفته شده است تا به راحتی از هدزفری استفاده نمایید. علاوه بر آن، سَری‌های سیلیکونی هندزفری SEED PLUS EA64 ریورسانگ به راحتی در گوش جای می‌گیرند.

تصاویر محصول

مشخصات محصول

توضیحات تکمیلی

سری

Seed Plus

مدل

EA64

نوع اتصال

سیمی

رابط اتصال

جک 3.5 میلی‌متری

ابعاد بسته بندی

20.00 7.00 2.50 سانتیمتر

وزن بسته بندی

32 گرم

نوع گوشی

داخل گوش

امپدانس

32 اهم

قطر اسپیکر(driver unit)

10.00 میلیمتر

فرکانس پاسخ گویی

20 هرتز تا 20 کیلوهرتز

میزان حساسیت

104 دسیبل

نورپردازی LED

خیر

کلید کنترل صدا

دارد

گیمینگ

ندارد

قابلیت مکالمه

دارد

طول کابل

1.20 متر

سایر امکانات

دارای صدای Stereo با کیفیت بالا

میکروفون

دارد

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هندزفری Riversong مدل Seed Plus EA64”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو